Wikia

Jak Wytresować Smoka Wiki

Tarcza Czkawki

Komentarze2
439stron na
tej wiki
Tarcza Czkawki
Shield 1.png
Właściciel Czkawka
Materiał Drewno (Najpierw)

Gronkielowe Żelazo (Potem)

Średnica ok. 80 cm
W odpowiedzi na zwiększające niebezpieczeństwo ze strony Albrechta i jego wyrzutków, Czkawka stworzył specjalną tarczę dla zapewnienia sobie ochrony.

WyglądEdytuj

Tarcza zmieniała się, ponieważ na początku była drewniana i widniał na niej wizerunek nocnej furii z czerwonym ogonem.

Druga wersja została wykonana z lekkiego i niezwykle wytrzymałego materiału - z Gronkielowego Żelaza. Lekkość tarczy Czkawka wykorzystał aby mógł nią rzucać lub podawać na odległość. Żelazo posłużyło do wzmocnienia przedniej części. Na nowej tarczy również widnieje podobizna Szczerbatka.

ZdolnościEdytuj

Tarcza posiada między innymi linę oraz potrafi przekształcać się w kuszę, dzięki czemu służy zarówno do obrony, jak i do ataku.

LinaEdytuj

Lina wystrzeliwana z wnętrza tarczy. Może służyć do uwikłania wroga, jak również do innych czynności unieruchamiających. Okazało się, że brak siły Czkawki może być użyty przeciwko niemu. Kiedy lina trafiła w Pyskacza, jego waga przekroczyła masę Czkawki, powodując, że lina przyciągnęła Czkawkę zamiast Pyskacza.

Tryb kuszyEdytuj

Dzięki wytrzymałemu materiałowi jakim jest Gronkielowe Żelazo, tarcza może rozłożyć się i zamienić się w kuszę. Można z jej pomocą strzelać zwykłymi bełtami, jak również innych obiektów z cięciwy o dużej sile rażenia.

KatapultaEdytuj

Uderzyła ona Pyskacza, gdy ten chciał rozpracować tarczę Czkawki.

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki