Wikia

Jak Wytresować Smoka Wiki

Smocza Wyspa

Komentarze4
482strony na
tej wiki
Smocza Wyspa
Land.png
Lokalizacja Archipelag
Mieszkańcy smoki
Wielkość mała
Pierwsze pojawienie się Gift of the Night Fury
Ostatnie pojawienie się Gift of the Night Fury

Smocza Wyspa (ang. Dragon Island) - jedna z licznych wysp zamieszkanych przez smoki. Pojawia się tylko w filmie Gift of the Night Fury.

WyglądEdytuj

Wyspa jest niewielka i ma kształt okręgu z dużym jeziorem pośrodku. Z wielu stron kończy się klifami opadającymi do oceanu. 

MieszkańcyEdytuj

Jest pięć gatunków smoków, jakie można tam spotkać: Koszmar Ponocnik, Śmiertnik Zębacz, Gronkiel, oraz Zębiróg Zamkogłowy. Smoki udają się na tę wyspę w okresie zimowym (w okolicach obchodzonego przez Wikingów święta Snoggletog, by złożyć jaja.

HistoriaEdytuj

Gift of the Night Fury Edytuj

Kiedy Szczerbatek (obdarzony nowym mechanicznym ogonem, który umożliwił mu samodzielne latanie) ucieka z wyspy Berk, Czkawka postanowił go odnaleźć. Sądzi, że uciekł, by dołączyć do smoków, które opuściły wyspę podczas święta Snoggletog

Pewnego poranka odkrywa Sztukamięs, przywiązaną w domu Śledzika. Smoczyca zrywa się z łańcucha i wzbija w powietrze wraz z zaskoczonym Czkawką. Lecą razem przez ocean, gdy w końcu, po kilku godzinach, trafiają na słoneczną, pełną smoków wyspę. Tam Czkawka odkrywa prawdziwy powód ucieczki smoków, które przybyły tam złożyć jaja, jednak nie odnajduje swojego przyjaciela. 

Pod koniec filmu chłopak chce wrócić wraz ze smokami na Berk, jednak uniemożliwiają to niepotrafiące jeszcze latać pisklęta. Czkawka jednak znajduje sposób - z pomocą wraku statku znalezionego podczas lotu ze Sztukamięs transportuje małe smoczki na wyspę, zaś dorosłe lecą samodzielnie. 

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki