Wikia

Jak Wytresować Smoka Wiki

Jak Wytresować Smoka 2 (film)

Komentarze788
444strony na
tej wiki

Przekierowano z Jak wytresować smoka 2 (film)

Dragons2.jpg
Jak Wytresować Smoka 2 (film)
Jws2plakatpl.jpg
Tytuł oryginału How to train your dragon 2
Data premiery 13 czerwca 2014 (świat)
Kraj produkcji Ameryka
Producent Dreamworks Animation
Reżyseria Dean DeBlois

Chris Sanders

Scenariusz Dean DeBlois
Muzyka John Powell

Jak wytresować smoka 2 (ang. How to Train Your Dragon 2) - sequel filmu Jak Wytresować Smoka, produkcji Dreamworks Animation. Głosy głównym bohaterom ponownie podłożą Jay Baruchel, America Ferrera, Jonah Hill, Christopher Mintz-Plasse, TJ Miller i Kristen Wiig. Obsada polska na razie nieznana.

Szczegóły na temat sequelu pojawiły się już w październiku 2010 roku. Serial "Jeźdźcy Smoków ", który swoją amerykańską premierę miał jesienią 2012 roku, jest wprowadzeniem do fabuły sequelu. 

Film odbędzie swoją światową premierę 13 czerwca 2014 roku, zaś w Polsce tydzień później - 20 czerwca 2014 roku.

Daty premierEdytuj

Daty wydania filmu.jpg

FabułaEdytuj

UWAGA SPOILER! Poniżej znajdują się treści zdradzające fabułę.

Przyjaciele, jeźdźcy smoków, chętnie oddają się zabawom ze swoimi pupilami, zwłaszcza wyścigom. Podczas jednego z nich odkrywają tajemniczą lodową jaskinię, skrywającą przejście do innego świata pełnego dzikich smoków oraz poznają tajemniczego Smoczego Jeźdźca Valkę. Okazuje się, że Berk oraz cały smoczy świat są zagrożone. Rozpoczyna się walka o pokój...

Jednocześnie na Czkawce spoczywa brzemię przejęcia tytułu wodza klanu po ojcu. 

Znane są już dwie sceny z filmu. Pierwszy klip to rozbudowana scena z trailera (będąca drugą sceną w filmie), przedstawiająca Czkawkę jako starszego, lecz równie nierozgarniętego jak niegdyś chłopaka, którego niezwykle cieszy każda chwila spędzona ze swoim smokiem, Szczerbatkiem. Czkawka, spadając ze swojego smoka, trafia na nowy ląd i odkrywa nieznane tereny.

Druga scena wprowadza tajemniczego i egzotycznie ubranego smoczego jeźdźca, który porywa Czkawkę i wyrzuca Szczerbatka - wołającego swojego pana - na ocean. 

Opisy ze stronEdytuj

Jak Wytresować Smoka 2 przedstawi Czkawkę i Szczerbatka, którzy będą pracować nad obroną przyszłości ludzi i smoków przed złym Drago. Astrid dołączy do sił zbrojnych u boku swojego chłopaka Czkawki i jej ziejącego magnezem smoka, Wichury, by pomóc w obaleniu Drago.
(źródło - Berk's Grapevine)
Koniec spoilera

CiekawostkiEdytuj

  • Akcja będzie rozgrywać się 5 lat po historii 1-szej części.
  • Podtytuł filmu ma brzmieć "Sekrety Lodowej Jaskini" ("Secrets of the Ice Cave").
  • Całkowicie zmieni się wygląd Smoczego Leża - stanie się ono piękną, zieloną wyspą, pełną różnych (zupełnie nowych) gatunków smoków.
  • Czkawka i Astrid  będą parą, zaś Sączysmark i Śledzik będą zalecać się do Szpadki.
  • Prawdopodobnie pojawi się wiele smoków z gatunku Morskosmokus Gigantikus Maksimus, takich jak Czerwona Śmierć, lecz znacznie mniejszych. 
  • Kostium do latania będzie mieć coś w stylu skrzydeł, używanych w razie potrzeby do latania.

Nowe postaci i smokiEdytuj

-> zobacz więcej: Nieznane smoki z JWS 2 Mają pojawić się także następujące gatunki:

Gadżety filmoweEdytuj

KsiążkiEdytuj

Sklep amazon.com opublikował nowe wydawnictwa dla Kindle - książki dla dzieci, związane z filmem Jak Wytresować Smoka 2. Jednak książki zostaną wydane dopiero 6 maja 2014 roku i, póki co, prawdopodobnie tylko w wersji anglojęzycznej.

Na stronie amazon.com pojawiły się następujące pozycje:

ZabawkiEdytuj

-> zobacz osobny artykuł: Zabawki

GryEdytuj

ZwiastunyEdytuj

Muzyka ze zwiastunu:

  • AudiomachineBeyond the Clouds

Muzyka ze zwiastunu:

  • AudiomachineBeyond the Clouds
  • AudiomachineGuardians at the Gate
  • Groove Addicts - Wings of Glory

Muzyka ze zwiastunu:

  • Danny Elfman - Leafmen
  • Jonsi - Go Do
  • 30 Seconds to Mars - Kings and Queens

PlakatyEdytuj

LinkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Z pierwszego teaser - traileraEdytuj

Z oficjalnego zwiastunuEdytuj

Z drugiego oficjalnego zwiastunuEdytuj

InneEdytuj

Materiały promocyjneEdytuj

GifyEdytuj

ClipyEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Jak Wytresować Smoka 2 (film)

  • Jak Wytresować Smoka 2 Od ilu lat ?

    11 wiadomości
    • Niewierzcie w takie żeczy czy widzieliście na choć jednym plakacie +18 ludzie to jest kłamstwo  i nie dajcie się nabrać bo ludzie sobie ...
    • Pewnie od 7.Tak jak pierwsza część.
  • Jak Wytresować Smoka 2 - Trailer 2 - TŁUMACZENIE

    8 wiadomości
    • Mrats napisał(a):W ostatnim linku są napisy. Wystarczy kliknąć w tą ikonkę w prawym górnym rogu wideo :) A tłumaczenie wyszło bar...
    • Już poprawiłem polskie znaki oraz zmieniłem poszczególne czasy. Myślę, że teraz prezentuje się znacznie lepiej! :D

Więcej od Wikii

Losowa wiki